sábado, 26 de junio de 2010

KÖLN / BONN







Això va cada cop millor! ahir vam fer 3 concerts en un dia.
Al matí vaig tornar a fer una classe/concert a la universitat de Köln. El moment més potent va ser "Tormenta", una rumba del meu primer grup ( els Mutis) que he recuperat per aquesta gira. Em permet introduir la rumba catalana a l'espectacle. Com sempre, no falla mai! Hem penjat un vídeo a on veureu tota la classe fent "palmas" a l'estil alemany. Moltíssimes gràcies a l'Elisabet pel seu suport. Bé, l'Eli mereix una menció especial... Ella va ser qui va proposar-nos aquesta gira per Alemanya i qui ha mogut fils, cel, mar i terra perquè tot arribés a bon port. El Manel i jo estarem eternament agraïts per aquest regal que ens has fet. Sentim que ens ha tocat la loteria. Mil gràcies Eli, de veritat.
Per la tarda vaig tornar a participar a "Tres sombreros de copa" a Bönn. Cada cop ho fan millor aquests actors. Jo em passo tota l'obra en un racó de l'escenari esperant el meu torn per cantar. És fantàstic tenir els actors tan a prop i viure com batega l'espectacle. Bravo!!!
Per si no n'hi havia prou, vam sortir per Colònia a la nit. Davant d'un llac vam trobar un local on hi havia un concert. Com us podeu imaginar els que em coneixeu, no va passar gaire temps fins que vaig anar a buscar la guitarra. Vam fer una jam session collonuda amb els del grup i altres espontanis que van aparèixer. La bona notícia és que tinc concert en aquest local el pròxim dimarts. Yuju! per tant, allarguem una mica més aquesta gira. Salut!

Litus

Esto va cada vez mejor, amigos! Ayer hicimos triplete!
Por la mañana volví a hacer una clase/concierto en la universidad de Köln. El momento más potente fue "Tormenta", una rumba de mi primer grupo ( los Mutis) que he recuperado para esta gira. Me permite introducir la rumba catalana en el espectáculo. Como siempre, no falla nunca! Hemos colgado un vídeo dónde podréis ver a toda la clase haciendo palmas al estilo alemán. Muchíssimas gracias a Elisabet. Bueno, Eli merece una mención especial...Ella fue quién nos propuso hacer esta gira por Alemania y ha movido los hilos, el cielo, el mar y la tierra para que todo llegara a buen puerto. Manel y yo estaremos eternamente agradecidos por este regalo. Sentimos que nos ha tocado la lotería. Mil gracias Eli, de verdad.
Por la tarde, volví a participar en "Tres sombreros de copa" en Bönn. Cada vez lo hacen mejor estos actores. Yo me paso toda la obra en un rincón del escenario esperando mi turno para cantar. Es fantástico tener a los actores tan cerca y poder vivir cómo palpita el espectáculo. Bravo!!!
Por si fuera poco, por la noche salimos por Colonia. Delante de un lago encontramos un local dónde se celebraba un concierto. Como os podéis imaginar los que me conocéis, no pasó mucho rato hasta que fui a buscar la guitarra. Hicimos una jam session cojonuda con los del grupo y otros espontáneos que se sumaron a la causa. La buena noticia es que el próximo martes tengo concierto en este local. Yuju!!De manera que alargamos un poquito más esta gira. Salut!

Litus

No hay comentarios:

Publicar un comentario