martes, 29 de junio de 2010

MÜNSTER








































Segueixen les aventures. Cada cop ens costa més fer-nos a la idea que haurem de marxar. En fi, encara queden molts concerts per fer.
Avui farem el bloc a l'estil dels llibres de quan anàvem a col-legi: molta foto i poca lletra.
Ahir vam tocar a un teatre preciós de Münster. Sens dubte, un dels espais més bonics a on hem actuat. Observeu la foto d'en Manel i jo davant la façana del teatre... Vaig robar un banc del mobiliari urbà com atrezzo per a l'espectacle. Per més inri, hi havia un piano de paret amb el que vaig interpretar "Ratllant el marbre" i "Carnaval". Hem penjat un video a on podeu escoltar com sona "Maleta de pedres" en alemany. No us el podeu perdre!
Mil gràcies a la Laura ( ai, perdó, la Clara!) per la seva hospitalitat i pel seu passeig per la ciutat.
Per cert, quin sol balear que fa! tornarem bronzejats d'Alemanya!
Litus
Siguen las aventuras. Cada vez nos cuesta más mentalizarnos que tendremos que irnos algun día de aquí...En fin, todavía quedan muchos conciertos por hacer.
Hoy haremos el blog al estilo de los libros de cuando íbamos al "cole": mucha foto y poca letra.
Ayer tocamos en un teatro precioso de Münster. Sin duda, uno de los mejores espacios dónde hemos actuado. Para muestra un botón; observad la foto de manel y yo delante de la fachada del teatro... Robé un banco del mobiliario urbano como atrezzo para el espectáculo. También encontré un piano de pared con el que interpreté "Ratllant el marbre" y "Carnaval". Hemos colgado un vídeo dónde podréis escuchar como suena "maleta de pedres" en alemán. No os lo podéis perder!
Mil gracias a Laura ( perdón, Clara...) por su hospitalidad y por su paseo guiado por la ciudad.
Por cierto, vaya sol balear! volveremos morenos de Alemania!

Litus



No hay comentarios:

Publicar un comentario